Amintiri din Noi, si Ana02 - Act15.Ana01

Act15.Ana01 - octombrie 31 / 12:54 pm
O schimbare

Azi m-a sunat Sebastian. O voce rece, cu o picatura de ironie (mai mult “misto”)! Vorbea de parca ne-am vazut ieri si dorea doar sa ma anunte ceva banal… nu ca nu ar fi lipsit de importanta ce mi-a spus. Dupa zile si saptamani de liniste mormantala, de incercari din partea mea (soldate cu esec lamentabil), de mesaje trimise in eter, azi, s-a hotarat si don juanul sa vorbeasca. Si nu doar atat… mai vrea, pesemne, sa ne vedem maine la un fel de intalnire de grup. Eu nu cunosc pe nimeni… el, din cate mi-a dat de inteles pana acum, nu a dorit sa ma mai revada sau sa comunice cu mine… iar azi, hodoronc-tronc, sa ne vedem! Mai mult decat atat, mi-a “amintit” ca el s-ar putea sa fie doar “in trecere” pe acolo! Actionand sub primul impuls i-am zis ca voi ajunge la ora si locul stabilit. Dar m-a durut toata situatia. M-am simtit tradata? Ignorata? Nu! Doar ca m-a durut doar faptul ca i-a venit asa, dintr-o data sa ma sune.

Acum putin timp in urma i-am trimis un mesaj in care ii scrisesem faptul ca ma simt mintita de unii oameni… si alte amanunte… si ca nu-i nevoie sa-mi raspunda, pentru ca doar simteam nevoia sa ma confesez lui. De asteptat, mi-a raspuns printr-o intrebare. Acesta a fost primul moment in care am simtit ca s-a schimbat ceva… am tacut… nu i-am mai raspuns la randul meu… Important este ca nu am simtit nevoia sa mai comunic cu el. Asa cum ii zisesem, nu doream sa imi confirme primirea mesajului.

Azi e al doilea pas din schimbarea pe care o traiesc. Nu cred ca ma voi duce maine la intalnire. Nu simt nevoia sa-l vad… sa-i vorbesc. Nu mai vreau nimic de la el. Vreau doar sa dispara din viata mea. Nu il urasc (ba din contra, il iubesc), nu sunt revoltata, nu-l vreau doar ca prieten/ amic, nu vreau nici macar sa il aud…. vreau doar sa dispara si-atat! Teama imi este ca daca va plusa, daca va voi sa ne vedem cu adevarat, nu-l voi refuza. Dar totusi mai simt ceva in plus… ceva favorabil acestei schimbari. Cred ca daca-l voi vedea voi ridica o bariera intre noi doi… ca ceva a murit definitiv!
--

Translate names from English to Japanese

Translated name:

SuperEnalotto Number Generator

Random Number Generator

Random Number Generator

Enter the minimum and maximum values for the random number:

Do you want to generate numbers for SuperEnalotto?