Amintiri din Noi, si Ana02, Intro, Act01.Ana01

Amintiri din Noi, si Ana02

Intro01.Sebastian
Cine sunt Eu?
Sunt personajul pe nume Sebastian tragand
in piept Rolul asta Personal, in Povestea asta fara nume din viata Ta, un amalgam frumos colorat de Sentimente. Am fost un tanar Minotaur, si mai ales un Sarpe ispititor, pe jumatate Inger.
--

Intro02.Ana
Cine sunt eu?
Sunt o persoana, nu un personaj. Pe langa fictiune sunt si fragmente de viata si de suflet. Ce-mi doresc? Metoda de refulare? Psiholog virtual? Intelegeti ce vreti!
---



Act01.Ana01 - septembrie 28 / 12:37 
Un final sau un Inceput

Voi incepe cu ce am facut aseara, iar pe parcurs voi reveni la fiinta care eram acum 15 ani. Nu voi evita prezentul, dar incet, voi explica mie si voua parti din omul asta care sunt si pe care-l voi numi Ana. Deci Ana voi fi EU!

--

Ieri m-a sunat Sebastian. Era singur.
Stiam ca este si mi-era dor sa-l vad. Sebastian ma Iubeste. Ar mai fi ceva de completat? Nu cred. Eu? Sa afirm: il iubesc?! Si daca mint? Nu stiu. Stiam ca il voi vedea tarziu. ieri nu m-am grabit. Mi-am trait o zi banala, fara sa visez la ce va fi. Nimic nu era nou. Am inceput sa tremur abia cand am ajuns la el. Mi-a deschis, l-am vazut si nici macar nu ne-am imbratisat (uneori o facem). A fost ceva natural. Cauta un film pe net. Eu preferam cu subtitrare mai mult din lene. A deschis pentru a nu stiu cata oara un videoclip cu acelasi mesaj dureros: nu esti a mea, te-am pierdut…te iubesc! Si ca de fiecare data l-am intrebat cum face de gaseste numai filme sau melodii care sa exprime ideea de “noi”. S-a eschivat. Imi era cald si m-am schimbat intr-o camasa de-a lui (imi vine ca o rochita). El adora dantela. Stiam si am avut grija de asta. L-am luat in brate, l-am sarutat. In cateva secunde faceam deja dragoste. Sau sex, veti spune?! Deocamdata ma abtin sa filosofez. Urmatoarele articole vor dezvalui mai multe. In fine, adorm cu el in brate. Nu stiu cat trece, ma trezesc si incep sa-l sarut. Imi place sa-l torturez, sufera si ma doare pe mine. Aseara s-a oprit brusc in timpul partidei. Nu intelegeam ce s-a intamplat. Mi-a zis: am simtit un val de nu-i bine! Pentru ca tot e primul act voi explica si asta: el afirma ca nu-i bine cu doua sensuri–nu-i bine, nu esti a mea! si nu-i bine, te iubesc, dar acum simt ca ma reindragostesc de tine! Asta a simtit aseara. Eu am stiut si am jucat teatru. Am plans putin. I-am zis ca nu inteleg. Ca stia ca nu-i bine inainte de a incepe. Am vrut sa creada ca nu realizez ca iubirea asta ne macina la fel de mult pe amandoi. Mi-am revenit si ne-am uitat la un film chinezesc subtitrat in engleza. Logic, o reeditare a celebrei Romeo si Julieta, cu happy end! Slabut scenariul, dar un joc actoricesc stralucit. Am adormit apoi in bratele lui.

Ce ma omoara acum: oare de cate ori e nevoie sa-l mai pierd pe Sebastian? pentru ca nu e prima data…
---

2 Responses so far.

  1. Buna Seara!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
    Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta_whisper sau un e-mail, tot la asculta_whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

    www.radiowhisper.com
    Multumesc,
    Cu stimă Vlad!

  2. Frumos articol. Bravo!
    Echip http://art-smile.ro/ apreciaza asta

Translate names from English to Japanese

Translated name:

SuperEnalotto Number Generator

Random Number Generator

Random Number Generator

Enter the minimum and maximum values for the random number:

Do you want to generate numbers for SuperEnalotto?