Amintiri din Noi, si Ana02 - Act14.Ana01/2

Act14.Ana01/2 - octombrie rosu / 5:09 am
Raspunsuri


Repet ce am scris in primul act: toate numele sunt false! Nu conteaza cum il cheama pe un anumit barbat (decat in masura in care numele respectiv reprezinta ceva pentru mine, are o anumita conotatie) si nici nu este important ca le-am dat nume. Puteau sa fie doar: tanarul, barbatul, tipul, X! Ce ma distruge pe mine, ceea cu ce ma lupt eu este numarul lor. Numarul asta va scadea! Stiu ca incet, dar va ajunge la 0 !

De ce nu l-am amintit niciodata pe Y aici?! Pentru ca e singurul lucru din mine care cred ca este pur. E singurul care ma defineste moral, singurul pe care nu doresc sa-l manjesc si singura mea poarta de evadare, singura solutie de vindecare si iertare!

Restul? Ceilalti barbati? Vin si trec. Valuri de rau de munte! Unele erodeaza puternic (Sebastian), altii abia ating colturile pietrelor ( John01, John02). Toti uda! Dar toti curg! Pietrele raman, desi mai rotunde, mai macinate. Totusi raman. Eu sunt in fiecare piatra din acest rau.

Nu sunt foarte tanara dar am timp sa ma schimb (desi moartea e inevitabila si imprevizibila)… doar sper si ma rog (da, lui Dumnezeu… cu toate ca veti sari ca sunt ipocrita si nu trebuie sa-mi permit sa asociez ce fac eu cu ideea de crestinism si Iisus, Dumnezeu)… ma veti judeca? nu conteaza… nu imi pasa.

Sebastian iese uneori din pestera lui virtuala. Mai incearca sa comunice din cand in cand cu mine. In mintea mea sunt doua fiinte care se lupta:

Ana01: De ce nu lupta pentru tine? De ce te amageste? De ce ti-a zis ca te iubeste si a fugit? De ce inca iti trimite mesaje in care isi confirma dragostea? Fa ceva! Du-te la el! Incearca sa-l faci sa te cheme la el!
Ana02: Multumeste-i in gand ca procedeaza matur! Rusine sa-ti fie! El sufera, il doare… pana si fizic il doare si lupta! Lupta sa te uite ca tu sa fii fericita! A renuntat la tot ce insemna fericire pentru ca tu sa traiesti fericita!

Deocamdata sunt amortita. Nu-mi pasa. Poate sa faca oricine ce vrea. Nu mai flirtez cu nimeni, desi resimt totul ca pe un drog. Sunt dependenta?

Drogul de genul asta se vindeca! Zambesc… in sfarsit zambesc!
---

Translate names from English to Japanese

Translated name:

SuperEnalotto Number Generator

Random Number Generator

Random Number Generator

Enter the minimum and maximum values for the random number:

Do you want to generate numbers for SuperEnalotto?