Amintiri din Noi, si Ana02 - Act10.Ana01

Act10.Ana01 - octombrie 20 / 3:53 pm
Un amic, un vis Imoral

-
Zilele astea am iesit in club. Nu mai dansasem de ceva timp si aveam chef. Intai am fost la popice, eu “n-am stiut” sa joc, el m-a invatat! Apoi am schimbat 2 cluburi. Cu tot alcoolul pe care-l aveam “la bord”, am fost destul de lucida. Totusi am cam intrecut masura. L-am sarutat pe gat si l-am muscat in timp ce dansam, apoi plecam si dansam pe cub si tot asa… La un moment dat, pentru ca atrasesem privirile lacome ale unora, doua pitipoance s-au dus la el si au incercat sa ma faca geloasa… imi venea sa rad: n-aveti decat sa va urcati pe el, proastelor! Totusi el le-a respins, iar gestul mi-a placut foarte mult. Am iesit a doua zi la un ceai, sa ne mai revenim din mahmureala. Lucrurile s-au oprit aici, desi am discutat cu el. Mi-a placut ca nu a incercat sa-mi ceara nimic. Mi-a spus ca daca eu vreau, nici nu clipeste, dar i-am dat de inteles ca am vrut doar sa vorbesc, sa vad ce crede el despre comportamentul meu, cum ma judeca. Logic, si el intra in “oala” celor care ma accepta asa cum sunt, care nu ma judeca, dar care nici nu incearca sa lupte sa obtina ceva. Nu vreau sa se inteleaga gresit: nu-mi doresc sa fac ceva cu el. Doar m-am jucat cu el, dar am avut demnitatea sa i-o spun si a acceptat foarte natural. Cred ca in weekend-ul viitor vom iesi din nou, caci la popice, am “pierdut” un pariu pe care trebuie sa-l onorez (nu e legat de vreo partida). Pe el il stiu de multi ani, de foooooooooooooarte multi ani. Am mai avut o singura data ocazia sa mi-o “pun” cu el, dar si atunci m-am oprit.… cu el doar ma joc.

Aseara am avut un vis erotic. Eram intr-o camera stramta, cu mobila veche si era langa mine un tip pe care il cunosc foarte putin. Un barbat foarte atragator din punctul meu de vedere, dar pe care abia daca-l cunosc. Nu stiu de ce l-am visat, tinand cont ca nu ma gandesc la el si nici nu-mi pasa de el, oricum nu conteaza. In vis, el era undeva in dulap, printre haine. Pe pat, o pustoaica bruneta cu pielea alba. Ea si-a scos pantalonii in vreo trei secunde. Ramasese goala. Cand am intrat in camera, voiam s fac cu el, dar in momentul cand am vazut-o pe ea, m-am aprins foarte tare. Mi-a ramas foarte puternic intiparit in minte imaginea ei epilata si cu o dunga subtire si dreapta de par si picioarele lungi. M-a luat in brate si mi-a ridicat tricoul incepand sa-mi framante sanii. Partea ciudata e ca ma vedeam in oglinda de pe dulap, dar aveam niste sani urati si lasati… apoi s-a deschis usa de la dulap si l-am vazut pe el. Doar atat a durat visul meu. Senzatia, in schimb, a durat mai mult si a fost mai puternica.

Azi, cand l-am intalnit din intamplare m-a bufnit rasul! Chiar daca fizic ma atrage, relatia mea cu el e de natura sa limiteze aproape 100% vreo posibila/ virtuala/ absurda relatie intre noi. Asa ca stau cumintica si linistita… doar ca mie mi s-a parut comic!
---

Translate names from English to Japanese

Translated name:

SuperEnalotto Number Generator

Random Number Generator

Random Number Generator

Enter the minimum and maximum values for the random number:

Do you want to generate numbers for SuperEnalotto?