Amintiri din Noi, si Ana02 - Act06.Ana01

Act06.Ana01 - octombrie 12 / 1:53 pm
Un alt final

-
Nu imi propusesem asta. Dar s-a intamplat pentru ca eu am dat curs la situatie. Totusi sunt multumita de un lucru. Chiar foarte multumita.

M-am surprins admirandu-i linia curba a soldului. Statea intins pe canapea si mi-am dat seama ca ador linia asta, ca un sarpe unduitor, la barbati. Abia m-am abtinut sa nu-mi alunec palma de la umar la coapsa. Am coborat privirea, totusi. Faptul ca am realizat ce fac m-a determinat sa iau hotararea care m-a facut sa am un final de seara satisfacator. Din vorba in vorba, glumele au evoluat, iar in cel mult 5 minute ne-am trezit aproape goi. Mi-am zis: inca un pas spre a ma accepta, a ma ierta si a nu mai repeta greselile. Asa ca a urmat o partida de sex obisnuit, mai mult o joaca, mai putin arta. Apoi tigara de “dupa”. De data asta, John02, a rezistat mult mai mult, in schimb nu a reusit sa-mi provoace niciun orgasm. Dar atitudinea lui ulterioara m-a facut sa ma simt foarte bine. Nu numai ca a stiut ce sa spuna si cand anume, ci a acceptat foarte natural ce l-am rugat.

Dupa ce am incercat sa clarific relatia dintre noi doi, i-am zis foarte clar ca nu mai doresc sa se repete vreodata vreo alta partida. I-am zis ca vreau sa ramana aceeasi atitudine intre mine si el, dar ca nu mai vreau asta. Si mai mult decat atat i-am precizat sa tina cont de momentul in care i-o spun: dupa ! , moment in care nu ma joc, nu flirtez, sunt destul de lucida!

Poate intrebarea naturala care vine acum ar fi: de unde stii ca va fi asa cum ai zis? de unde stii ca el nu va mai incerca sau tu nu vei ceda? raspunsul meu e foarte simplu si foarte naiv: Pentru ca stiu!


Off topic, vreau sa va marturisesc ceva: uneori ma simt intr-o alta lume, intr-un fel literara. Ma hranesc cu imaginile pestrite ale tinerilor pe care-i simt o parte din mine, cu fetele obosite si triste ale oamenilor in care ma regasesc. Atunci simt ca sunt invizibila si ca fiecare calator pleaca si el cu o parte din solzii mei.
---

Translate names from English to Japanese

Translated name:

SuperEnalotto Number Generator

Random Number Generator

Random Number Generator

Enter the minimum and maximum values for the random number:

Do you want to generate numbers for SuperEnalotto?