e 9a far-un sfert din nou

e 9a far-un sfert din nou
rosesc in oglinda ochilor tai
si-ti vad umbra impinsa de vant
gustand din marea ta, placere
nerabdator sa-mi scald privirea
sa-mi plutesc gandurile lin pe valurile din ei

e 9a far-un sfert din nou si-mi place
melancolia ma strapunge ca un burghiu de sase
de fiecare data cand ochii mei se deslipesc de-ai tai
abia astept ceasul de maine
pe cand ai sa pasesti din nou
aceeasi strada din gandurile mele

e 9a far-un sfert din nou si doare
si tind sa cred c-avem aceeasi soarta
caram in spate povara cuvintelor nespuse
neauzite in ochii tai si-ai mei, in lumea noastra
chiar daca-ti simt privirea
chiar daca-ti urmaresc irisii calzi
gandindu-ma la tine, te simt mult mai aproape
un pixel mai aproape intr-un tablou al amintirilor frumoase

e 9a far-un sfert si imi lipsesti
in cealalta parte a globului de cristal pe care-l tin in mana

One Response so far.

  1. Anonymous says:

    Superba poezie si melodie,am 20 de ani si cred k persoanele ca tine sau ca mine ar trebui sa fie fericite pt k nu merita sa simta o asemenea tristete.Viata trebuie traita si simtita din plin spun multi dar asta nu se poate intampla decat dc cineva te ajuta sa o faci...

Translate names from English to Japanese

Translated name:

SuperEnalotto Number Generator

Random Number Generator

Random Number Generator

Enter the minimum and maximum values for the random number:

Do you want to generate numbers for SuperEnalotto?