Hitler batut de Mircea Badea



Hitler batut de Mircea Badea


No comment.

9 Responses so far.

  1. Liz says:

    off topic... gresesc sau poate ar trebui sa-ti amintesti de vremea clanului XL si de LostLady^...

  2. de fiecare data cand intru pe blog-ul tau ma opreste poza aia... ochisorii aia si ma tot gandesc... sa fie EA? chiar tu esti? si dece nu ai zis ceva pana acum ?:( doamne ce fel trec anii :|

  3. Liz says:

    :)... ce sentiment ciudat... 8-9 ani... sau poate aproape 10... ce trece timpul...

  4. uite... daca tot mi-am adus aminte de acele amintiri frumoase, si mi-am adus aminte ca s-a inventat si acel BloGL la care am zis mereu ca nu o sa ma duc pentru ca nu e de mine, promit ca la urmatoarea intalnire sa vin expre pentru tine :D asta in cazul ca vei fi si tu prezenta :D

  5. Liz says:

    de ce zici ca nu e de tine... sunt doar oameni...unii nebuni...unii frumosi... si au exact aerul acela care plutea in cns...remember?

  6. daaaaaa CNS! si locul nostru preferat de fumat :)) stii trec aproape.. zilnic pe langa chestiuta aia mica unde era CNS-ul pe timpul ala.. si nu de multe ori din reflex ma uit la poarta... pe unii inca ii mai am in liste pe messuri si alte alea... stiu.. adica asa cred ca te-am avut si pe tine undeva.. pe o lista unde discutam noi mai des.. dar cred ca am schimbat cateva adrese pana acum si a disparut in ceata.. mai folosesti asa ceva?

  7. Liz says:

    cns...ce vremuri, domnule...ce viata! avem si liste avem si bloguri si mailuri si mesuri...avem di tati! :)

  8. Liz says:

    si meritul de-a te gasi imi revine...:)

  9. pai trimite si tu un mail cu o modalitate sa-ti vad ochisorii on si line :))

Translate names from English to Japanese

Translated name:

SuperEnalotto Number Generator

Random Number Generator

Random Number Generator

Enter the minimum and maximum values for the random number:

Do you want to generate numbers for SuperEnalotto?