Amintiri din Noi, si Ana02 - Act04.Ana01

Act04.Ana01 - octombrie 2 / 11:58 am
Ana01 vs Ana02

-
A fost o perioada in viata mea in care foarte rar deveneam o dama de companie. Am renuntat la acest apelativ. De fapt nu eram ce am zis, ci doar o umbra vaga, dar acum nu stiu cum sa descriu ceea ce eram.

Aveam o relatie stabila. Viata mea era fericita in mare parte, dar simpla. Nu sunt genul pizipoancei de club si nici tipei care traieste de azi pe maine doar din petreceri. Ma multumeste tot ce am si ma simt implinita si daca nu mi-am luat toale de firma sau daca nu am mancat la cel mai fitos restaurant. Totusi sunt femeie! Si oricat as trece cu vederea partea materiala a vietii, tot am gustat din deliciile ei uneori. Pot spune ca singurul lucru pe care l-am castigat din asta e doar faptul ca am realizat ca nu-mi lipseste luxul, ca pentru mine chiar nu conteaza daca azi mananc pui cu ananas, iar maine paine cu mustar!

Au fost zile in care stresul rabufnea, zile in care ma simteam singura, inconjurata de oameni, singura cu El langa mine, singura pe tot Pamantul.
--

Translate names from English to Japanese

Translated name:

SuperEnalotto Number Generator

Random Number Generator

Random Number Generator

Enter the minimum and maximum values for the random number:

Do you want to generate numbers for SuperEnalotto?