Amintiri din Noi, si Ana02 - Act13.Ana02

Act13.Ana02 - octombrie 29 / 5:28 pm
Respir in Nebunie

Citeam actul anterior. Ai dreptate intr-o anumita masura, femeie! Azi ma simt mai bine ca ieri si sper, mai prost ca maine! Poate ca remediul meu este intr-adevar scrisul. Sau o fi doar o parere? Invat sa ma accept.

John04! E o lume completa acolo, in fiinta ta! Azi l-am vazut si am simtit bucurie. John04 ma vrea si eu il vreau pe el. Il visez fara sa il doresc obsedant. Ii zambesc, fara sa ma gandesc in urmatorul moment cum as gusta mainile lui pe coapsele mele.

John04: visele se destrama usor!
Ana01: noi suntem constienti ca traim doar un vis!
--

Translate names from English to Japanese

Translated name:

SuperEnalotto Number Generator

Random Number Generator

Random Number Generator

Enter the minimum and maximum values for the random number:

Do you want to generate numbers for SuperEnalotto?