Amintiri din Noi, si Ana02 - Act12.Ana01

Act12.Ana01 - octombrie 28 / 11:15 am
Fericirea, Doi oameni, un cerc.

Nu am mai scris de ceva timp… asteptam inevitabilul. Previzibil! Am cedat din nou. Dar nu i-am cedat lui, a cedat Ana02 din mine… proastei, scroafei … cum vreti sa ii mai spuneti… sau sa-mi mai spun! Sunt nimic. Ma gandeam la ce simt in legatura cu mine. Ma gandeam la cum ma vad. O mie de apelative, o mie de grimase, o mie de sentimente de repulsie. Sunt un nimic! Ce mai pot fi? As vrea sa plang. Nu pot plange. Nu am dreptul sa plang. As vrea sa nu-mi pese. Nu am dreptul sa nu-mi pese. As vrea sa uit. Nu pot. As vrea sa continui… imi interzic! As vrea sa mor! Provoc prea mult rau in jurul meu. Distrug prea multi oameni. Nu pot muri. Nici macar asta nu-mi permit. Sunt un nimic.

Analizam comportamentele mele de pana acum. Ajunsesem la o impacare.

a) Sebastian: este sau a fost marea mea iubire… omul pe care l-am pierdut… the soul mate! Oricat as rani pe ceilalti, nu-l pot refuza… prefer sa fiu torturata si totusi sa simt o clipa de fericire in bratele lui!…………… o scuza destul de buna? nu stiu, dar imi amorteste constiinta!
b) John1: am nevoie de bani! Principii? am mai vorbit despre asta in articolul cu “Portretul lui Dorian Gray”…………………o scuza buna? nu, dar macar instinctul ca ma voi opri!
c) John2: o prostie crasa din partea mea… un fapt deja incheiat … cu tot cu piatra de mormant si buchetel de flori!
d) O SURPRIZA: a aparut cineva care nu se incadreaza in niciuna din categoriile mele. nu e doar un moft, nu e doar o atractie de moment si totusi nu-l iubesc… DOAMNE, CE MA FAC?!!!

Si EL! Cum sa-i spun? Cum sa-l numesc? John4! E un amalgam de copilarie, inteligenta, joaca, maturitate, masti (de teatru), virilitate, nebunie, ras, abandon, FERICIRE! Ce mi-a facut? Ce ma fac? Vreau sa-l alung, nu pot! Vreau sa-l iubesc… nici nu pot sa imi imaginez… raspuns 100% sigur: NU!

Acum : John4, abia astept sa-ti vad ochii!
---

Translate names from English to Japanese

Translated name:

SuperEnalotto Number Generator

Random Number Generator

Random Number Generator

Enter the minimum and maximum values for the random number:

Do you want to generate numbers for SuperEnalotto?