Amintiri din Noi, si Ana02 - Act08.Ana02

Act08.Ana02 - octombrie 15 / 6:21 pm
Un raspuns care naste o Problema

-
Sa-mi fie rusine ca nu am citi pana acum ”Portretul lui Dorian Gray”! Dar niciodata nu e prea tarziu sa citesti o carte! Nu e genul meu de literatura si de arta, dar pana la pagina 35, atat cat am citit pana acum, m-a fascinat aproape total. Romanul asta mi-a oferit raspunsuri pe care mi le doream:

” Constiinta si lasitatea sunt foarte asemanatoare. Constiinta-i numele comercial al firmei.”
“… valoarea unei idei nu are nimic de-a face cu sinceritatea persoanei care o exprima.”
“Imi plac oamenii mai mult decat principiile, si-mi plac persoanele fara principii mai mult decat orice pe lume.”
” Cei care sunt fideli nu cunosc decat latura nestatornica a iubirii; numai cei infideli ii cunosc adevaratele tragedii.”
” Fiecare imbold pe care ne straduim sa-l inabusim ni se infinge in minte si ne otraveste. Trupul pacatuieste o data si atunci a terminat cu pacatul, caci actiunea este un mod de purificare. Atunci nu mai ramane nimic decat amintirea unei placeri, sau desfatarea unui regret. Singura modalitate prin care poti sa scapi de o tentatie este sa i te supui. [...] S-a spus ca marile evenimente ale omenirii au loc in minte. In minte si numai acolo se petrec marile pacate ale omenirii.“

Raspunsurile astea imi dezvaluie intr-un fel motivele atitudinilor mele. Cand citeam, parca o fiinta din interiorul meu imi arata: vezi?! acum intelegi de ce ai acceptat sa traiesti asa?! … si totusi… am senzatia foarte profunda ca ideile de mai sus imi satisfac doar ratiunea, nu si sufletul!

Nu am vazut nici filmul si repet, nu am citit nici cartea. Stiu finalul, dar nu stiu si nici nu-mi pasa daca mesajul de mai sus are o alta finalitate in volum. Voi afla dupa ce il voi citi. Ce conteaza acum este ca eu ma regasesc in formularile citate.
---

Translate names from English to Japanese

Translated name:

SuperEnalotto Number Generator

Random Number Generator

Random Number Generator

Enter the minimum and maximum values for the random number:

Do you want to generate numbers for SuperEnalotto?