R.I.P. Tatiana Stepa

Nu cred ca este nevoie de mai multe cuvinte. Un moment de liniste pentru Tatiana Stepa!


12 Responses so far.

  1. Admin says:

    doriti un link exchage ceva cu blogul meu?

  2. Chiar daca nu sunt un fan al acestui gen, imi place aceasta melodie ...

  3. jocuri says:

    Interesant. Nici eu nu sunt pasionat dar chiar imi place...

  4. Anonymous says:

    pacat ca aplecat, a fost extraordinara.

  5. Nici eu nu sunt un fan al acestui gen....dar totusi imi place :)

  6. Odihneasca-se in pace,am mai pierdut inca o mare cantareata...

  7. tatiana stepa a facut muzica adevarata, din pasiune si talent. ceva foarte rar in ziua de azi

  8. Anonymous says:

    Trebuie sa traiesti aceasta muzica..ca sa o poti intelege.Nu prea mai avem cantareti de talai ei!

  9. Pacat intr-adevar.. Tatiana avea 46 de ani si suferea de cancer..

  10. Frumoasa melodie ...Odihneasca-se in pace . R.I.P.

Translate names from English to Japanese

Translated name:

SuperEnalotto Number Generator

Random Number Generator

Random Number Generator

Enter the minimum and maximum values for the random number:

Do you want to generate numbers for SuperEnalotto?