Eu nu pot sa scriu un final fericit

Tocmai am ascultat noul album "Eu nu pot sa scriu un final fericit" al celor de la Stele Verzi, Oza si Rebel Monk, vreau sa spun ca suna bine.. nu bine, super bine! chiar senzational cum spunea cineva :)



Pentru mai multe detalii si download vizitati site-ul oficial
Eu nu pot sa scriu un final fericit
Daca chiar ti a placut albumul trimite ecoul mai departe catre alte urechi ciulite pentru muzica buna!

4 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    il voi cauta si eu m-ai facut curioasa :)

  2. Anonymous says:

    suna interesant...

  3. Anonymous says:

    se merita ascultat...si eu am facut-o

Translate names from English to Japanese

Translated name:

SuperEnalotto Number Generator

Random Number Generator

Random Number Generator

Enter the minimum and maximum values for the random number:

Do you want to generate numbers for SuperEnalotto?