Acum 13 Ani

“Cu acest articol particip la concursul organizat de eMAG cu ocazia lansarii in Romania a gamei de laptopuri HP Pavilion pe 30 octombrie 2008. Concursul este jurizat de Victor Kapra si de reprezentantii eMAG.”

Uhuh, acum 13 Ani... aveam treisprezece ani :)

Pana pe la sfarsitul lui '95 eram un gamer inrait,rupeam noptile cu Agent 007, Mortal Kombat, Super Mario si multe alte jocuri pe N64/Playstation, ca de obicei reuseam sa-l pacalesc pe tata sa inchiriem in fiecare weekend o consola si cateva jocuri, tin minte ca erau aia de la sala super bucurosi ca le duceam memory cardurile pline cu salvari noi si de multe ori chiar imi dadeau 1/2 dischete gratis tot pe baza asta :))
Pe la sfarsitul lui '95 un coleg de clasa mi-a deschis ochii spre lumea calculatoarelor si-mi povestea ca jocurile pe calculator sunt de 234343 de ori mai misto, nu a trecut mult timp si deja eram la icafe nonstop, nici de scoala nu-mi mai ardea la cata distractie era in icafe, imi aduc aminte.. odata am chiulit toti baietii din clasa si ne-am dus in icafe sa facem war cu alt clan din GL la Quake2, dupa vreo 2a ore vine diriginta la icafe dupa noi ca ne-au dat fetele de gol, si ce urecheala ne-am luat de tin minte si acum, cum imi tzauiau urechile de nici pe profa de ne preda nu o mai auzeam bine, oricum a fost super viata.
In ian sau feb '96 aveam job la icafe cu juma de norma, defapt eu ma duceam mai mult petru ca puteam sa ma joc fara sa mai platesc, doar ce ii mai ajutam pe altii din cand in cand sa intre in jocuri si le aratam cam ce au de facut dar in rest era distactie la maxim!:D ajusesem sa mergem din icafe in icafe sa facem meciuri pe bani cu alte clanuri, dar asta dupa ce am terminat generala. Am tot muncit la icafeuri vreo 10-11 ani buni, 10 ani de nopti pierdute x 32423432 pachete de tigari x 23423432 nessuri si cafele... but that's just another story :)

2 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    unde jucai?:D in net la flora?:P

  2. nu cred ca exista flora p'atunci :))

Translate names from English to Japanese

Translated name:

SuperEnalotto Number Generator

Random Number Generator

Random Number Generator

Enter the minimum and maximum values for the random number:

Do you want to generate numbers for SuperEnalotto?