Aberative Beats - Internet

Din greseala, defapt cautam ceva pe google si am dat exact peste ce nu ma asteptam, al 2lea site facut de mine, primul a fost pe un hosting platit asa ca a disparut dar cel din urma inca mai exista tocmai pentru ca hostingul era gratis, oricum ar fi odata cu asta mi-am adus aminte de trecut si de "nebuniile" pe care le faceam pe timpul ala... believe me! you don't wanna know :)



Si daca tot vrb de internet, am fost la BloGL si chiar daca am zis ca o sa fiu pe acolo "doar in trecere" am mai stat, am barfit (<-lmao), am glumit si normal ne-am simtit bine, dar a fost o faza draguta cand Cristi imi propunea sa ma prezint... la care eu fiind in pana de idei sau doar aglomerat, am zis ceva de genul "Daca aveam un tricou cu Zoso pe mine poate lumea era mai interesata" :)) dar am zis asta doar pentru ca blogul meu e ceva mai "personal" si nu e bazat pe "unici" sau "faima in blogosfera" asa ca m-am rezumat la glume :) dar daca stau bine sa ma gandesc cand faceam eu freelancing si "bani p@ net" (printre altele) poate ca Zoso era inca in burtica la mamitu facandu-si planurile de viitor "MARE" blogger, sa nu mai zic cati sunt ca el dar sincer nu-mi pierd timpul sa-i listez pentru ca oricum nu merita nici macar atat. Si scuza-ma pe timpurile alea nu se faceau "asa usor" banii pe net, si ca sa-ti dau o idee, un sfert din "proces" era virtual iar restu era doar fizic si real :) cu alte cuvinte vindeam ceva in realitate care defapt exista doar in virtual, mergand din icafe in icafe cu o gasca de nebuni (clanul XL)! A fost viata, si totul se baza pe distractie nu cum e in zilele noastre pe "FAIMA in Online" pentru ca sincer daca faceam macar 1% din "trecut" pe baza asta... de "faima" poate nici nu mai eram aici ci intre 4 pereti cu si mai ales inmates :) dar totusi nu regret nimic ba chiar le-as face din nou pe toate daca ar fi sa repet de la capat. Si daca tot mi-am adus aminte de XL, am sa pun un video in amintirea celui care a fost Azazel [XL]R.I.P bro!

2 Responses so far.

  1. Docica says:

    a murit Azazel?...cand?...doaaaaamneee! Azazel? esti sigur?.... stii, Azazel, am tinut la omul ala!

  2. da... a murit inecat in Catusha cativa ani in urma..

Translate names from English to Japanese

Translated name:

SuperEnalotto Number Generator

Random Number Generator

Random Number Generator

Enter the minimum and maximum values for the random number:

Do you want to generate numbers for SuperEnalotto?